maandag 12 maart 2018

Welkom op mijn blog

Beste lezers,

Welkom op deze blog en leuk dat je meeleest. Deze blog is ontstaan als idee om mijn "zoektocht" vast te leggen en hopelijk andere zoekenden te helpen. Mijn "zoektocht" bestaat uit meerdere ontdekkingstochten. Maar voordat ik helemaal los ga op wat mij bezighoudt zal ik mij eerst even voorstellen.

Mijn naam is Christiaan Visser en ik ben 28 jaar. In mijn dagelijks leven ben ik getrouwd, heb een dochter en werk als Financieel adviseur. Mijn hobby's zijn gamen, sporten, wandelen en muziek luisteren. Deze hobby's zullen onder andere ook onderwerpen zijn waarover ik zal gaan bloggen. Daarnaast ben ik van plan te gaan bloggen over voeding en lifestyle.

Een aantal weken geleden bereikte ik een punt waarop ik dacht: en nu ga ik het anders aanpakken. Ik heb al jaren ondergewicht en wist eigenlijk nooit goed hoe ik daar mee om moest gaan. Een aantal dingen hebben mij nieuwe inzichten gegeven en mij laten zien hoe het anders kan. Nu 6 weken later ben ik 4 kilo aangekomen en zit inmiddels op een gezond BMI. Het lijkt een kleine overwinning als ik het zo opschrijf, maar dit had ik een aantal jaar geleden nooit durven dromen. De verandering zat namelijk niet in mijn eetpatroon of gewicht, maar om een verandering in mindset. Voor mijn gevoel sta ik aan het begin van een reis die ik voor nu even de "zoektocht" noem. Een zoektocht naar een mindset waarbij ik doelen stel, controle neem en langzaam maar zeker ontdek wat ik kan en zal bereiken.

Ik neem jullie graag mee in mijn zoektocht naar een gezonder en leuker leven. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

Veel leesplezier.

Christiaan Visser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten